В периода от 21 -25 март 2022 г, 19.СУ “Елин Пелин”, отново бе домакин на поредната международна мобилност на тема „Yes Europe III– Young people in education and studies working and living in Europe“, КД2, съфинансирана от програма „Еразъм+“, сектор “Училищно образование” – училищен обмен на ученици и учители. Над 45 ученици и учители от България, Германия, Белгия и Северна Македония взеха участие в различни дейности и пътувания. Организирахме две културно-исторически обиколки: на гр. София и гр. Пловдив. Учениците имаха възможност да се запознаят в детайли с предлаганите образователни възможности от ВУЗФ. Изхождайки от главната цел на проекта- да помогнем учащите да намерят възможности за обучение и работа в Европа, доц. д-р Радостин Вазов, завеждащ катедра „Бизнес администрация и маркетинг“ подпомогна този процес като акцентира върху насоките за един бъдещ студент и какво трябва да изисква от университета си. Заедно с учениците преминахме и през различни предприемачески теми, които предизвикаха силен интерес у тях. По време на престоя на учениците се състоя и кратък тур във ВУЗФ, направен от Юлияна Георгиева, мениджър комуникация и кариерно развитие, който допринесе за запознаването им с всички интересни и иновативни неща в университета.
Учениците имаха и няколко ползотворни работилници и посещения на следните компании: “GreCо-България” /застрахователна компания с дългогодишен опит/ , “Cteam” /компания за подбор на персонал/,”Telus International” и “Puzl” /най-голямото споделено работно място на Балканите/. Следвайки целта на проекта, успяхме да дадем познания и да подобрим комуникационните и езикови умения на учащите за да намерят нови възможности за обучение и работа в България и Европа: 🇧🇪 🇲🇰 🇩🇪 🇧🇬 🇪🇺 🌎
Г-жа Клара Арабаджиева, Мирела Петкова и екипът по проекта създадоха необходимата организация и приятелска атмосфера за сътрудничество по време на планираните дейности!
Благодарим за участието на всички ученици и техните учители!
До нови срещи!
С уважение: Екипът на 19.СУ “Елин Пелин”
Copyright 2018. Designed by KnowHowse