19.СУ "ЕЛИН ПЕЛИН"

Участие в проект по програма „Еразъм+“ през учебната 2025-2026 г.

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ

за предварителен подбор на ученици за включване в дейности по проект, финансиран по програма Еразъм+

 

  1. Заявление и мотивационно писмо за участие по образец – ИЗТЕГЛИ
  2. Декларация за предоставяне на лични данни – ИЗТЕГЛИ
  3. Декларация – съгласие от родител – ИЗТЕГЛИ
  4. Документ за владеене на АЕ/НЕ език ( копие)
  5. Извадка от ученическа книжка за среден успех от Школо – от кл. р-л

   Документите за кандидатстване за участие в мобилности по програма Еразъм+, Акредитация през учебната 2025/26 г., се подават на хартиен носител лично от всеки желаещ ученик от 8 до 11 клас.

Срок за подаване на документите: от 10.03.2025 г. до 11.04.2025 г. на 4 етаж –  кабинет 401.

Подборът на участниците в мобилностите ще се осъществи от комисия, определена със заповед на Директора на училището и ще се проведе на два етапа, съгласно предварително определени критерии.

 Критерии за предварителен подбор на ученици в изпълнение на програма “Еразъм+” – ИЗТЕГЛИ

Skip to content